Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

CENTRUM PROJEKTOWANIA WNĘTRZ „PERSPEKTYWY”
ul. Niebieska 52, 30-685 Kraków
proliving.pl
shop@proliving.pl

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Przykładowy formularz znajduje się tutaj.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

CENTRUM PROJEKTOWANIA WNĘTRZ „PERSPEKTYWY” 
ul. Niebieska 52, 30-685 Kraków 
proliving.pl
shop@proliving.pl

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

 


MEBLE | AKCESORIA | DODATKI

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl